الثلاثاء، 10 يناير 2017

ﻬ ⁞✿⁞ ﻬ البومات وترانيم المرنم ذات الصوت الجميل المرنم صفوت داود ﻬ ⁞✿⁞ ﻬ


+
المرنم صفوت داود

شريط ( بحبك يا سيد الارض )

الترانيم
استيقظى
انا جايلك وانا تعبان
انا محتاج لمسة ايديك
انت تهتم بي
بحبك يا سيد الارض
تعظم الفرس وراكبه
عيون سهرانه
لكن ما ننساه
لو مش لاقي حد
ماليش غيرك مين يسمعني
مشاعري الجريحه
مكتوب عن اسمك الهي

شريط ( قرب بييجي )

الترانيم
انا اسف
باتت دموعى
عينى خلاص
قدوس يسوع
قرب ييجي
كتر خيرك
كيف سقطت
لو تزول السما
لو جايب
مش هاحكيلك
هانرنم
هو أنا كنت أطول

شريط ( لا للأنكسار )

الترانيم
اللي أنا بعده حي
انا عارف غلوتى فيك
انا لي اله
انا مطمن
انت حتما شاعر بي
انت عارفنى
زي ما موسى رفع الحيه
شاعر بي
عيون سهرانة
كللت السنة بجودك
لا للأنكسار
يا بوى على حبة ليا

شريط ( يوم مايتنسيش )
الترانيم
اختبار الاخ صفوت داود الجزء 1
اختبار الاخ صفوت داود الجزء 2
بإيديه القوية
لما اصرخ
يوم ما يتنسيش

الترانيم المنفردة
 ( احلى حب ) بالاشتراك مع مريم داود
فيديو ترنيمة ( احلى حب ) بالاشتراك مع مريم داود

 ( الحية النحاسية )
فيديو ترنيمة ( الحية النحاسية )

 ( انا عايزك انت ) بالاشتراك مع سناء سمير
فيديو ترنيمة ( انا عايزك انت ) بالاشتراك مع سناء سمير

اوبريت ( غلب الاسد )
فيديو اوبريت ( غلب الاسد )

(باتت دموعى )

 ( دة كتير على هو انا كنت اطول )
فيديو ترنيمة ( دة كتير على هو انا كنت اطول )

 ( قولى يا جندى )

كوى السماوات (لو شايف غيمه )
فيديو ترنيمة كوى السماوات (لو شايف غيمه )

 ( مشاعرى الجريحة )
فيديو ترنيمة ( مشاعرى الجريحة )

( مين غفر الذنوب ) مع انجى بطرس

+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق