السبت، 6 أغسطس 2016

بصراحة كدا جمعتلكم شوية ترانيم للمرنم +⊱✿⊱+ محسن فهمى +⊱✿⊱+ حصريا على المدونة


+
المرنم محسن فهمى


مجموعة 1 من ترانيم  للمرنم محسن فهمى وفريق الترانيم
الترانيم
إتبنانى رضى بيا
انا ليا مين
اوعى تكون مشغول
ترانيم متنوعة للمرنم محسن فهمى وفريق الترنيم
حى سيدى الملك
ده العالم مليان أحزان+ اشتقت انى أكون+ ياللى حولت المرارة
ده جميلك على راسى
متعنى بجمالك ربى
وده من حنانه ليا

مجموعة 2 من ترانيم  للمرنم محسن فهمى وفريق الترانيم
الترانيم
ارجع وعود ليا
الامواج عنيده
انا خاطى اغفر لى يا ربى
انا ليه مين فى العمرسواك
انت وعدت وقلت
بشكرك يايسوع
بين يديك راحتي
جيت لك وانا مديون
دقة قلبى رنة صوتى
راجع انا راجع تانى

مجموعة 3 من ترانيم للمرنم محسن فهمى وفريق الترانيم
الترانيم
الرحله صعبه
امتى تغيبى ياشمس الغربه
إن غدر بيا الزمان
ائمرنى انا لك
جت الفرصة
رحله فى وسط التيه و الغربه
سامحنى سامحنى
عابرين دايسين كل الصعوبات
لما كنت بعيد عنك
ليه هان عليك دق المسمار
مادام يسوع معايا
مستحيل يسوع يتركنى
وانا مهما بعد ت عنك
ياللى معاك الصعب يهون

مجموعة 4 من ترانيم  للمرنم محسن فهمى وفريق الترانيم
الترانيم
اللى صنعنى
امتى تلبسى
انا عارف اعمالك
انا عايش بيك
اندهلى فى الضيق يابنى
تسبيحنا هايعلى وهايزيد
دا يسوع مليكنا
ساعدنى اتعلم
لن اعود
هنوني ياناس
وطى يا سحابه

مجموعة 5 من ترانيم  للمرنم محسن فهمى وفريق الترانيم
الترانيم
انا يايسوع انا انا الخاطى
بحثت فى العالم
صدق يابنى
ضعفات ماليه نفوسنا
ع السماء رايح
على الصليب رفع الحبيب
فى يوم من الايام
ليك كل المجد
ماشى معايا ومابتنسانى
محتاج لقلب حنون
مين احن منك
هافرح بيك
ترانيم منفردة
ترنيمه ( ياشعب مصر )

ترنيمة ( ماما )  إهداء الي كل أم

( امرنى ) من شريط وطى يا سحابة

متعلمتش - المرنم محسن فهمى افراح سماوية

+


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق