الخميس، 7 مايو 2015

الموسوعة الكاملة للألبومات الصوت الجميل المرنم ✿†✿†✿ جوزيف نصر اللة ✿†✿†✿


+
المرنم جوزيف نصر اللة

شريط ( انت ملاذى )
الترانيم
افرحنا بيك
انت الملك الوحيد
بكتبلك ايامى رسالة
دم يسوع غالى وثمين
فجر يطلع من جديد
فى حيرتى وضعفى
فى غربتى
ليك كل الارض
هاحنين القلب زاد
هايجيلك يوم وتندم

شريط ( بارفع الهى )
الترانيم
الرحلة
انت عارف
بارفع الهى
ثبت قلبى
خابينى
عظيم يا اللة
على صوتك
فتحت قلبى
لا قبلك ولا بعدك
ما تقلش بعدين

شريط ( ترانيم تراثية )
الترانيم
اترك كل شئ واتبعنى
المؤمن الامين
حررنى يسوع
سامحنا يا فادينا
عند شق الفجر
قد فدانى بالصليب
مين انا مين
نشكر كل حين
يا سائح للقاء يسوع

شريط ( ثمر شفاة )
الترانيم
اراك
افرحنا بيك
انت الاعلى
بالتسبيح تسكن يا الهنا
بالتسبيح جينا نرفعك
بالجلدات
بيك هاتعدى
راجع ليك
شايفك ربى

شريط ( ذراع قديرة )
الترانيم
اتبعك
ادنو منك
أرفع عيني
اسمعها يا خاطي
أنا جايلك
جاي بشكر القلب
ذراع قديرة
كل ما نأمر بيه
 
كلماتي ونثري
http://www.mediafire.com/?7uqsobqwnigaq64

شريط ( صلاتى وتسبيحى )
الترانيم
انا جيت علشانك انت
سنين طويلة مضت
سوف ياتى فى بهاء
قلبى فى اشتياق
لما دعانى ربى
مسيحى حلو ويتحب
مين يمسح دمع عيونى
هيا يا شعب المسيح

شريط ( صناع الفرح )
الترانيم
الشك خانى
انا اصل ابويا
انا فوقت خلاص
ايديك يارب هما صناع الفرح
تشعر انك
خلينى يارب معك
صعب عليا
صناع الفرح
فى وسط جدران
قلبك كلة محبة
وياك انا وياك
ياللى بتخاف عليا

شريط ( عادى )
الترانيم
احضنى
انت وحدك
ايام من العمر عدو
حياتى معاك رضيت بيها
دافع عنى
صعب كتير
ضمنى يا احن اب
عادى
مصدق
معاك يارب بنسى
ولا كان على بالى

شريط ( لحظة لقاك )
الترانيم
برفع اسم الهى
بسمة كل حزن
سنينى بتحلا
عاجيب حب
عبادة تلقائية
عشان بحبك
لحظة لقاك
لسا الامل موجود
محمى فى حماة
هنعلى غنايا
يسوع فاديا

+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق