الجمعة، 6 فبراير 2015

موسوعة ألبومات الفريق الرائعة فريق ♡★¸.•´★ القطيع الصغير ♡★¸.•´★


+
فريق القطيع الصغير

شريط  ( اجراس اجراس )

الترانيم
أجراس أجراس
إن كنت تحب يسوع
أنا بحبك يا ربى
أنا مسيحى أنا مسيحى
بين صخور البحر الأحمر
علشان يسوع
فادينا ادانا اقوى سلاح
مين ساكن فقلبك مين
هاحكلكمم عن حبيبى
يا بخت اللى يكون سهران
يا رسل المسيح

شريط  ( احكى يا تاريخ )

الترانيم
احكى يا تاريخ
أنبا برسوم العريان
جدو حكالي حكاية
دوبي دوبي فينا
كان فيه عنقود عنب
كان فيه كنيسة
كنيستي كنيستي
لما كان الدم
مين يقدم نفسه
نوري نوري
يامارمينا ياعجايبي

شريط  ( الراعى والقطيع )

الترانيم
الأمير الشحات
اللى يسمع كلامك
النهارده عيد
بنشوفك يا ربى
خرج الزارع مرة
ربنا موجود
محتاج إيه؟
محتاج لك يا يسوع
مين تلاقيه وقت الضيق
يسوع بيدور عليا
يسوع طول عمرة بينادى
يلا بسرعة إتحرك

شريط  ( الملكة والامير )

الترانيم
اسعد الايام يوم ما فيكى امدح
العدراء م ر ي م
الناس جت من كل مكان تشوف ام الحنان
ام النور جيتى ونورتى كنيستنا
ان كونت تحب يسوع قول امين
انا الملك دقليديانوس
انا عصفور فى السماء بطير  (الملكة والامير )
انتى منارة الاقداس
سلامنا اليكى يا ام المعونة

شريط  ( رنم وافرح )

الترانيم
السنة الجديدة
الشهداء حبوك
يوم الرب
اربعة لما تتناول
يسوع فرحان بيا
خلى بالك يا عينيا
فوق الشجرة
نور مذودك ياربى
شوف بعينيك
عمر الخوف ما يفرب
الكداب + شفت القطة
تولا توم + سوا سوا
يا يسوع احنا بنحبك
انا عصفور صداح
اجدادنا الشهداء – بنودع سنة مرت - النجاح

شريط  ( شيرى )

الترانيم
اكليل دهب
السلام لك يا جوارجيوس
السلام لكى يا مريم
تعليق
قلبه حنين
لحن افاؤو
لحن قبطى 2
لحن قبطى 3
لحن قبطى 4
لحن قبطى 5
لحن قبطى 6
مديح لمارجرجس

شريط  ( لا تخف )

الترانيم
احكيلكم عن حبيبى
الشهداء حبوا
اللة الازلى
اتى يا عدراء ستنا
تعليق 1
تعليق 2
تعليق 3
تعليق 4
تعليق 5
تعليق 6
تعليق 7
تعليق 8
ربنا موجود
قلبى صغير زي المذود
لا تخف
يا مارجرجس يا شفيعنا
يسوع طول عمرة بينادى
شريط  (  لا تخف ) على جزئين

شريط  ( نجم اذاب الجليد )

الترانيم
عودة الفردوس
فى العيد نجرى ونلعب
قلبى صغير زى المذود
كانت ليلة من الشتا
من زمان وانت يا يسوع بتفكر تجيلنا ازاى
نجم اذاب الجليد
يوم عيد ميلادك

شريط  ( وانا اريحكم )

الترانيم
اشهدي للزمان
أفتح صفحة جديدة
البطل الشهيد بستافروس
انا ربك
تعالوا الي
تين أسبي  لغتنا القبطية
ثاؤطوكية السبت
ربيتيني باستقامة
شجرة الطاعة
من القديس بولس
ياطبيبي

شريط  ( يسوع رفيقى )

الترانيم
انت راعي
توت سينا
قديسنا اسمة الانبا رويس
كلمة فى ودنك
لا تدينوا كى لا تدانوا
ليحل المسيح بالايمان
لية تضايق ولية
مش ممكن
ملاكي الحارس هو
وراجع لك يا يسوع
يسوع رفيقى
يسوع علمنا لما نصوم

شريط (هوس إيروف )

الترانيم والالحان
 مقدمة
 
مرد الهوس التالت
 
جزء من الهوس الاول
 
قال الرب لموسى
 
جزء من الهوس الاول
 
الهوس التانى
فلنرتل مع داود
 الهوس الثالث
رتلو للذى صلب عنا
 
الله الازلى
 المجمع
 ذكصولجيات باكر
 
الهوس الرابع
ابصاليه السبت
 جزء من ثيؤطوكيه الاتنين
 جزء من ثيؤطوكيه الاحد
ختام الثيؤطوكيات
 
جزء من تفاسير السبت
 خاتمة

+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق