الاثنين، 9 يونيو 2014

■■■ سلسة مجمعة من منوعات ترانيم القس جمال زكى ■■■


+
المرنم جمال زكى

مجموعة ( 1 ) ترانيم القس جمال زكى

الترانيم
اسمك دة فوق
افرح يا قلبى
انا ملك الفادى
كلمة حب
من انا
يا يسوع يا حبيبنا

مجموعة ( 2 ) ترانيم القس جمال زكى

الترانيم
اعجب الالة
افرحنا تزيد
اهتف لملك الملوك
دام العز
سيدى نفسى لديك
هو اللى رافعنى

مجموعة ( 3 ) ترانيم القس جمال زكى

الترانيم
اشكر يسوع اللى فدانى
ان عشت وحيدا
انا عازم اخدم ربى
انا يسوع حررنى
دايما بجوارى
يسوع غالى عليا

مجموعة ( 4 ) ترانيم القس جمال زكى

الترانيم
القى يابنى الهم عليا
سلم فى الظروف
صوتا ات اليا من السما
يسوع على الابواب
يسوع يا مخلصى

مجموعة ( 5 ) ترانيم القس جمال زكى

الترانيم
حبيبى اعطانى عطية
شهوة القلب
قطعت صلتى
مهما طال الزمان
يا سيدى كم كان قاسيا

مجموعة ( 6 ) ترانيم القس جمال زكى

الترانيم
الهى وجاهى وملجأى
بقى انا استاهل انك
قل كلمة
مين غيرك
هانسى الماضى
يلا ننرنم على المزمار
+

هناك 3 تعليقات:

  1. ربنا يباركك كتييير ع العمل الرررائع دا
    نفسي فشريط هذا هو المسيح للمرنم جمال ذكي بدور عليه ليا كذا سنة ومش لاقيه كاملا.

    ردحذف
  2. سلام ونعمة اخويا
    ربنا يخليك على الكلام المشجع دا وربنا يبارك حياتك ودايما منور المدونة
    حاضر هحاول ادور على الشريط
    وشكرا خالص على وجودك

    ردحذف
  3. عايز اعرف ترنيمة تعالي اليه بعيد عنه ليه اسمها ايه

    ردحذف